A short text to describe your forum

 
Άβαταρ μέλους
admin
Site Admin
Θέμα Συγγραφέας
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 06 Ιαν 2017, 17:05

Δώστε έως 3 συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος.

16 Ιαν 2017, 00:37

Δώστε έως 3 συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος.
 
Άβαταρ μέλους
alexandra.petrak
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 21 Φεβ 2017, 22:15

Re: Δώστε έως 3 συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος.

21 Φεβ 2017, 22:26

1. Μαθήματα όπως θρησκευτικά, πρότζεκτ, πολιτική παιδεία να είναι μαθήματα επιλογής και να μην δίνονται τελικές εξετάσεις σε αυτά.
2. Να εφαρμόζεται μαθητοκεντρική διδασκαλία σε όλα τα σχολεία (όπως το Middle Years Program που εφαρμόζεται στο Ανατόλια)
 
Άβαταρ μέλους
erifili.lazidou
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 26 Φεβ 2017, 21:21

Re: Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας των μαθημάτων;

26 Φεβ 2017, 21:24

ΝΑΙ θα πρεπει στα περισσοτερα μαθηματα να γινεται με διαφορετικο τροπο. Για παραδειγμα στα μαθηματικα θα μπορουσε να γινεται το μαθημα και με ερωτησεις-γριφους ή στα αρχαια θα μπορουσε να γινεται γεωπολιτικη αναλυση των παλαιων κειμενων με αναπλαισιωση στα σημερινα γεγονοτα.
 
Άβαταρ μέλους
theocharis.sidiropoulos
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 11 Μαρ 2017, 10:32

Re: Δώστε έως 3 συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος.

11 Μαρ 2017, 10:36

Το πρόβλημα που έχω προσωπικά είναι ότι το μάθημα των αγγλικών είναι πολύ εύκολο για μένα που έχω proficiency και πολύ δύσκολο για έναν που δεν έκανε στα παλαιότερα χρόνια. Το ίδιο με την πληροφορικη/προγραμματισμό που ασχολήθηκα και μόνος μου και στο σχολείο όλα είναι γελοία. Θα έπρεπε να είναι ανεξάρτητα από την σχολική χρονιά τα τμήματα τέτοιον μαθημάτων και να έχουν να κάνουν με επιδόσεις και γνώσεις.
 
Άβαταρ μέλους
kostas.fragoulis
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 11 Μαρ 2017, 11:11

Re: Δώστε έως 3 συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος.

11 Μαρ 2017, 11:20

1.Καταρχάς θα πρέπει να ανανεωθούν τα βιβλία και να μην γράφονται απο τους ίδιους εδ ώ και 40 χρόνια.Πολλές απο τις πληροφορίες των βιβλίων δεν είναι καν έγκυρες
2.Θα ήταν χρήσιμο να αυξάνονταν τα πρότζεκτ αναπτύσσοντας έτσι την ικανότητα του μαθητή να ερευνά και να δημιουργεί
 
Georgenius
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Μαρ 2017, 15:06

Re: Δώστε έως 3 συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος.

11 Μαρ 2017, 15:35

1. Για όσους λένε να καταργηθούν μαθήματα ή να είναι επιλογής ή να μην εξετάζονται, θεωρώ ότι η θρησκειολογία θα πρέπει να υπάρχει ως μάθημα και να υπάρχει μια γενική επίγνωση επί της θεολογίας. Επιπλέον ο χριστιανισμός είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής και των εθίμων των Ελλήνων και πολλά πολιτισμικά στοιχεία έχουν τις ρίζες τους πάνω σε αυτόν. Οπότε θεωρώ απαραίτητο κάθε Έλληνας να γνωρίζει όλες αυτές τις παραδώσεις που μας κάνουν ξεχωριστό σαν έθνος, άσχετα με το αν πιστεύουμε ή όχι βαθιά μέσα μας. Αυτό είναι δικαίωμα του καθενός και δε μπορεί αν το κρίνει κανείς. Άλλωστε δεν είμαστε στην κατάλληλη ηλικία για να αποφασίσουμε αν θα πιστεύουμε κάπου ή όχι.

2. Εγώ δεν έχω πάρει καν το lower, υπάρχει ένα σύστημα που χωρίζει τις τάξεις σε αρχάριους και προχωρημένους το οποίο πάλι έχει τα ελαττώματά του αλλά εντάσσεται στο γενικότερο πρόβλημα που έχει να κάνει με συμπεριφορές συμμαθητών. θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί ίδια βαρύτητα στα αγγλικά όπως δίνεται στα μαθηματικά, την ιστορία κλπ ήδη από το δημοτικό. Να αυξηθούν οι ώρες παρακολούθησης και κάθε ώρα να γίνεται γραμματική ή συντακτικό αντίστοιχα, ώστε μέχρι την 3η γυμνασίου να είναι σε θέση ο Έλληνας μαθητής να μπορεί να δώσει υποχρεωτικά εξετάσεις για την παροχή διπλώματος αγγλικών από το κράτος, ένα σύστημα σαν τις πανελλαδικές αλλά για τα αγγλικά. Δεν ξέρω αν πρέπει αυτό να γίνεται γυμνάσιο ή λύκειο, αλλά θεωρώ αδιανόητο να τελειώνουν μαθητές το σχολείο και να μη γνωρίζουν μια ξένη γλώσσα. Και άλλωστε πιο το νόημα να κάνουμε αγγλικά και να μην παίρνουμε κάποιο δίπλωμα. Αν είναι έτσι να μην κάνουμε καθόλου ξένες γλώσσες στα σχολεία να πηγαίνουν όλοι στα φροντιστήρια να μη χάνουμε και την ώρα μας τσάμπα.
 
Άβαταρ μέλους
indiana.anaidni
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 12 Μαρ 2017, 15:58

Re: Δώστε έως 3 συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος.

14 Μαρ 2017, 22:45

1. Επιμορφωση-αξιολογηση των εκπαιδευτικων
2. Μειωση της υλης
3. Αλλαγη των βιβλιων
 
Άβαταρ μέλους
gerasimos.alex
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 15 Μαρ 2017, 01:16

Re: Δώστε έως 3 συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος.

15 Μαρ 2017, 02:07

Στις μέρες μας ο νέος έχει χάσει κάθε ενδιαφέρον για το σχολείο (ίσως όχι όλοι, ίσως όχι για όλα τα μαθήματα, αλλά το φαινόμενο είναι πραγματικό). Οι μαθητές κυνηγούν το βαθμό και όχι τη γνώση και φυσικά σε αυτό φταίνε εξίσου οι κοινωνικές αλλαγές, αλλά τη μεγαλύτερη ευθύνη επωμίζεται το εκπαιδευτικό σύστημα. Ο δασκαλοκεντρικός χαρακτήρας της εκπαίδευσης δεν επιτρέπει στους μαθητές να αναδειχθούν και να συμμετέχουν ενεργά στη διδακτική διαδικασία. Ο καθηγητής οφείλει να ολοκληρώσει μία συγκεκριμένη ύλη και πολύ λίγες φορές ο λόγος δίνεται στο μαθητή για τη συζήτηση θεμάτων σχετικών αφενός με το μάθημα, που να απαιτούν χρόνο και διεξοδική διερεύνηση αφετέρου. Μπαίνοντας στο θέμα , λοιπόν,
Αρχικά, θεωρώ ότι χρειάζεται ο νέος να αποκτήσει συνολικό ενδιαφέρον για τη μάθηση και τη γνώση και γι' αυτό η εκπαίδευση πρέπει να είναι μαθητοεντρική. Ο όρος «μαθητοκεντρική» εκπαίδευση περιγράφει μία έννοια και πρακτική που έχει διπλή εστίαση- αφενός εστιάζει στους μαθητές ατομικά, στα ταλέντα τους, τα ενδιαφέροντά τους, τις εμπειρίες τους, το υπόβαθρό τους, τις δυνατότητές τους και τις ανάγκες τους και αφετέρου εστιάζει σε διδακτικές πρακτικές που είναι πιο αποτελεσματικές για υψηλή παρακίνηση, ουσιαστική μάθηση και επιτυχία για όλους τους μαθητευόμενους. Η κύρια ιδέα είναι ότι οι μαθητές είναι συν-υπεύθυνοι για τη μάθησή τους. Η μαθητοκεντρική προσέγγιση προτείνει μία ακαδημαϊκή μετατόπιση από τη διδασκαλία στη μάθηση και ενθαρρύνει τους μαθητές να στοχαστούν και να αλληλεπιδράσουν με τους άλλους και τον καθηγητή, με το περιεχόμενο και τη διαδικασία της μάθησης.
Κατά δεύτερον, εξίσου σημαντική είναι η διαθεματική προσέγγιση της εκπαίδευσης. Διαθεματική προσέγγιση ορίζεται η πολύπλευρη διερεύνηση και μελέτη ενός θέματος που άπτεται πολλών γνωστικών αντικειμένων. Για παράδειγμα, σε μια διαθεματική προσέγγιση με «θέμα» το νερό, η μελέτη του θα ξεκινούσε από ερωτήματα που προέρχονται από διάφορες μορφές γνώσης:»τι είναι το νερό δηλαδή, ποια τα συστατικά του;» (χημεία), «πώς συμπεριφέρεται το νερό από φυσική άποψη;» (φυσική), η σημασία του νερού για το περιβάλλον και τη ζωή στον πλανήτη; » (περιβάλλον), «ποια έθιμα της ελληνικής παράδοσης σχετίζονται με το νερό;» (λαογραφία), «ποια είναι η σχέση του νερού με τη φιλοσοφία ή με τη θρησκεία;». Ετσι, η γνώση αντιμετωπίζεται ως ενιαία ολότητα και όχι αποσπασματικά και ταυτόχρονα συνδέεται με την ίδια τη ζωή. Σε μια διαθεματική προσέγγιση ένα θέμα μελετάται πολύπλευρα με τη συμβολή πολλών επιστημών, αλλά παράλληλα εξετάζεται και από τη σκοπιά της πραγματικής ζωής, πώς δηλαδή η κάθε γνώση μπορεί να αξιοποιηθεί πρακτικά στη ζωή. Ωστόσο, για να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα από μία τέτοια διαδικασία επιβάλλεται το εκπαιδευτικό προσωπικό να είναι κατάλληλα καταρτισμένο, πολύπλευρα και όχι μονομερώς.

Πήγες: https://www.e-psychology.gr/educational ... deusi.html

https://economu.wordpress.com/εκπαιδευτ ... ατικότητα/
 
Titos Saspendatos
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 12 Μαρ 2017, 21:31

Re: Δώστε έως 3 συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος.

15 Μαρ 2017, 23:20

1:Λιγότερο δογματική εκπαίδευση(π.χ.ανεξίθρησκα θρησκευτικά).
2:Μέριμνα για την απόκτηση βασικών γνώσεων που θα μείνουν στους μαθητές ήδη από τα πρώτα σχολεικά τους χρόνια.
3:Μία γενικότερη μεταστροφή του τρόπου διδασκαλίας σε ένα πιο διαδραστικό μοντέλο με επίκεντρο τον μαθητή και τα ζητήματα που τον απασχολούν!
 
Άβαταρ μέλους
PhilipEgRuGr
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 14 Μαρ 2017, 18:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Δώστε έως 3 συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος.

24 Μάιος 2017, 14:27

Titos Saspendatos έγραψε:
1:Λιγότερο δογματική εκπαίδευση(π.χ. ανεξίθρησκα θρησκευτικά).
2:Μέριμνα για την απόκτηση βασικών γνώσεων που θα μείνουν στους μαθητές ήδη από τα πρώτα σχολικά τους χρόνια.
3:Μία γενικότερη μεταστροφή του τρόπου διδασκαλίας σε ένα πιο διαδραστικό μοντέλο με επίκεντρο τον μαθητή και τα ζητήματα που τον απασχολούν!

Όσον αφορά την πρώτη πρόταση, μου φαίνεται ότι αυτό δεν μπορεί και δεν χρειάζεται να γίνει. Αυτό που όντως μπορεί να εφαρμοστεί είναι μια αντικειμενική ενημέρωση των μαθητών για τ' άλλα δόγματα και τις άλλες θρησκείες, κρατώντας όμως και τα στοιχεία της επικρατούς θρησκείας, δηλ. του Ορθόδοξου Χριστιανισμού.
Επίσης, θα ήθελα ν' ακούσω πιο συγκεκριμένες προτάσεις όσον αφορά το τρίτο επιχείρημα, διότι σαν ιδέα είναι καλή, αλλά δεν είναι πολύ συγκεκριμένη.
Κατά τ' άλλα, μ' αρέσουν οι ιδέες σου.
You know who I am.
Ξέρεις ποιος είμαι.
Ты меня знаешь.
Tu sais qui je suis.
انت تعر ف من أكون

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες